Bliv barn i Rosmus Børnehus

Hvis man som forældre godt kunne tænke sig at sit barn skal gå i Rosmus Børnehus er der her lidt info om vejen hertil.

I er altid velkomne til at kontakte os og komme forbi en dag til en rundvisning og en uforpligtende snak.

Har i truffet beslutning om at jeres barn skal starte i Rosmus Børnehus skal i gå igennem Syddjurs Kommunes digitale pladsanvisning.

Ved at logge på den digitale pladsanvisning får du direkte adgang til at:

• Skrive dit barn op til en institutionsplads
  • Udmelde dit barn fra en institutionsplads
  • Se hvor dit barn står på ventelisten
  • Søge friplads
  • Se status på dine ansøgninger og meget mere.

Du skal bruge en digital signatur eller NemID for at kunne bruge Digital Pladsanvisning fuldt ud.

Du kan også henvende dig personligt i Borgerservice eller i biblioteket, og få udstedt en NemID. Du skal så blot huske at medbringe gyldigt billedelegitimation i form af pas eller kørekort.

Link til den digitale pladsanvisning her: Digital pladsanvisning - Syddjurs Kommune